tisdag 29 januari 2008

I dag har det vært kloklipp og ormekurbehandling på hele gjengen på agendaen og Kira`s ører måtte ha en skikkelig omgang med rens, men jammen meg det er ikke billig å skulle kjøpe inn ormekur til hund og 7 stykker. Tror det ble rundt en 600 kr jaja det er bra pengene får føtter å gå på ikke sundt å ha penger i lommeboka. Hehe min mann sier at når det er hund det går til så er det vel betalte kroner...johooo
Her ligger dem i fellesskap og dem er noen herlige vesen, det er en rolig gjeng utenom når sulten nager da vet dem å skrike høyt. Enna så sover dem mye men når dem våkner så er det så artigt for dem er blitt mer på hverandre, biter på lekene . Martine og Adrian er trofaste kompiser for de små og finner jeg dem ikke så vet jeg hvor dem er, i valpekassen.
Tina er trofast med stellet og jeg har nesten ikke plukket opp bæsj, hun vasker og rensker det som er. Jeg kan bare sitte og studere dem i lengre tid og man blir like betatt og hvor herlige dem er og se personligheten deres begynne å komme frem. Skal bli gøy nå fremover for nå utvikler dem seg i rekordfart, og om ikke lenge kommer farmor med følge over fjellet på besøk, det skal bli koseligt.
Tina ligger nå om natten ved siden av sengen min når hun ikke vandrer inn på valperommet men i natt måtte jeg bare få ho ut av rommet. Hun har hatt så mye luft i magen og promper noe så sykt og det lukter som gammelt røte egg, helt ja forferdelig. Så nå er hun forvist helt og holdent på rommet til valpene til prompingen er over..:))
I går var vi på trening jeg,Dakota og Kira i skikkelig drittvær men heldigvis så hadde vi selskap av Kjersti og Molly og dem fikk virkelig lekt og sprunget rundt.
Håper på at det ikke kommer noe snø da jeg har tenkt å trene blodspor med Dakota og lydighet med Kira. Ikke lenge til vi skal i ilden på lp-banen og har tenkt å konkurrere blodspor med Dakota.
Ikke lenge til vi skal vi kurs og da blir det jeg og dakota som skal begynne på bruks-lp slik vi kan starte bruksspor om ikke så lenge.

Inga kommentarer: