onsdag 16 januari 2008

Her er noen bilder fra vår nyttårsdag som startet kl.0600 og her har vi kommet ut til veterinæren og Tina har kommet på bordet for undersøkelse.


Her har vi kommet hjem og tante er i kassen for å hjelpe smånurkene til å prøve å die Tina, Tina var her veldig bedøvet og lå rett ut. I dag har jeg prøvd å vege igjen de små men det jammen meg ikke enkelt for nå er dem ikke villige til å ligge så lenge stille, og passer jeg ikke på kravler dem over kanten. Vekten peker rett opp og dem er noen skikkelig matvrak, og dem dier mamma og får flaske og det går ned med full kraft.

Det har begynt å snø noe forferdeligt så i dag har vært skikkelig innedag for alle, Dakota er ikke helt enig med mor. I morgen skal jeg ut å ta noen mål for jeg skal lage ny hundegård til hundene slik dem har større plass og er på utkikk etter mye større hundehus. I februar går Kira på løp og da skal vi til Horten å besøke gutten min Basko og forhåpentligvis så blir dem kjærester.:)

Inga kommentarer: