lördag 22 november 2008

Rampete barn

Jaja nå har det skjedd igjen og jammen meg jeg kan begynne å gi opp, mend et har jeg vel kanskje gjort også med min eldst 4bente kjære Tina. I går kom vi hjem med langpanne med sjokoladekake så pent pyntet med sjokoladekrem og non-stop. Vart satt på kjøkkenbenken, alle spaserte ut av kjøkkenet uten Tina, når vi da entret scenen igjen hadde Tina sjokoladekake+krem helt opp i øregangen og meget godt fornøyd med livet.:)) Men hun vart spak da hun så hvor sint jeg ble men varte ikke lenge for hun snudde egntlig rompa til og gikk å la seg.
Skulle tro hun aldri fikk mat...hun er den største tyvradden jeg vet om. Ellers så har det snødd og blåst som bare det siste tiden, denne uken har vært mye drittvær. I går gikk vi på tur i stormbyger og snødrev.
I dag er det Nkk sin stor utstilling i Vikingskipet, skulle gjerne ha vært der men håper det blir en kjekk dag for alle sammen..
God helg alle sammen

Inga kommentarer: