torsdag 20 november 2008

Nå har snøen kommet og vinden blåser kald som fy og har ikke hatt så veldig lyst til å være ute. I dag tror jeg at tanken på å gå på tur har vært der ofte men når jeg ser ut eller går på trappa så reiser tanken med en gang.
Tina er sur og rastløs men når hun får herje litt med Demi så går det bedre. Kira syns det er supert for da får hun varme og kose seg i sofaen tror hun.:) Nå har jeg vært på tur til Moa så nå er 9 julegaver kjøpt og er godt i rute. Det er ikke enkelt med de julegavene og særlig ikke til de ungdommen vi har fått. Malene vokser som bare det og i dag har jeg vært barnevakt ett par timer og bare kosa oss.
Siste helgen i november får vi besøk fra Spydeberg da Kine og Chrizz kommer på besøk. Det blir kjempekoseligt og da skal vi trene trene trene...johooo Slagplanen er allerede lagt så det blir bra, håper snøen som har kommet nå drar sin vei til den helgen.
Over helgen får Hege og samboeren sitt nyinnkjøpte hus så det blir noe flyttesjau og vasking noen dager ellers så var jeg snill og sa jeg kunne jobbe tidlig lørdag...uff da...det var ikke lurt..:))
I dag ble flere Tervtina`s gamle nok til å bli godkjente avlshanner, og det syns jeg er flott. Jeg kunne tenkt meg at flere gutter fra flere oppdrettere kunne gjøre sine gutter tilgjengelig og klar til avl. Vi har ett alt for lite avlsmateriale i Norge, faktisk kritisk vil jeg si. Dette er noe vi faktisk må jobbe mot å få flere til å komme igang slik vi ikke går i samme fella som mange raser/land at de samme som blir avlet på. Bedre med flere brødre enn bare 1.

Inga kommentarer: