söndag 21 september 2008

Søndag kveld og noen timer i stillhet.:)) Resten av gjengen har vært på fotballkamp på Color Line og sett Aafk og Vålerenga, Adrian sitt fotballag har vært ballgutter på denne kampen. Hege har vært her hos meg og nå er det direkte synd i henne. Hun går nå snart en uke på overtid for fødsel og har vondt både her og der stakkar, så nå håper jeg at det snart blir fødsel og lillejenta kommer til verden.

I går trente jeg spor med Dakota sammen med en annen venninne som har schäferen Buffy. Dakota går veldig bra men har ikke prioritert bruksspor enda da jeg gjerne vil ha viltsporchampionatet først på henne, men hun apporterte og gikk bra, litt ukonsentrert i visse parti rett for det var for enkelt og for ferskt spor så det er noe jeg må tenke på i treningen. Ellers så har jakten startet og vaktlisten er lagt for jakta.
Kine og Chrizz har vært i akjson på lydighetsbanen i Askim og fikk 166 p i kl.1 og ble nr.11 av 24. Kjempebra begge 2.!

1 kommentar:

AnnKristin sa...

Lär in och kolla C-kullens framfart i livet...

Ha det bra
AnnKristin