lördag 13 september 2008


Ja ny helg og ny arbeidshelg for meg med sen lørdag og tidlig søndag johooo det er den verste helgen jeg vet uff uff men men må man så må man.
I dag bøtter det ned med regn etter så mange dager med kjempevær så er det omstilling når man våkner til drittvær men vi skal vel ikke klage. Resten av familien kom ruslende flere timer etter jeg hadde vært i virke i mange timer. Vet ikke helt men etter flere måneder med å stå opp tidlig våkner jeg alt for tidlig men det er da godt også da når det er helt stille i huset bare meg og de 4 bente som tusler rundt.Demi vokser som bare det og er en tøff liten sak. I forgårs var hun med på tur sammen med Tina. Tina er jo badenymfe og lille frøkna skulle ikke være noe dårligere så hun hoppet etter Tina, men tror ikke hun helt beregnet for hun havnet rett på dypt vann men det gjorde ingenting. For hun hoppet etter flere ganger og kom seg opp igjen og ristet av seg, syns vel at TIna kunne holdt seg litt nærmere da så hun slapp å flakse så langt ut..:)))

Nå jobber jeg med å få flere kilo på Dakota med doble mat og vom men det tar sin tid. I mai hadde hun masse pels og 5 kilo mer nå er hun avpelset og 5 kilo mindre så hun er rett for tynn. Men god matlyst og hopp/sprett så det er ikke noe i veien men kiloene vil ikke på.
Nå er det ikke lenge til vi skal til Trondheim på mentaltesting og jeg håper Dakota ikke får løpetid før vi reiser nå.
Det er også veldig kjekt at de små som forlot hjemmet nå klarer seg utmerket hos sine nye familier. Etter rapportene så går det bra med alle sammen, dem vokser som bare det.
Her er Ivak

Her er Ronja

Ivak er veldig lik sin pappa og Ronja er veldig lik sin mamma syns jeg.

Nå må alle huske på å sende inn nytt stoff til hovawartbladet slik vi nå fremover kan lage ett kjempeflott blad til alle medlemmene, det trenger vi. Så skriv send bilder til Michelle som har tatt over bladet - primigenia1@127.0.0.1
Det er veldig viktig at alle engasjerer seg i stort og smått i klubben , på den måten kan vi komme oss opp og frem, og forbedre rasen og oss selv. Det er så viktig at kan lære av hverandre og dra lasset sammen.
Ha en god helg alle sammen.!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Harru blitt Bestis enda.

Anonym sa...

Harru blitt Bestis enda.

Hundelivet på Sortebekk sa...

Nei det lar seg vente på å bli besta, men er vel ikke mange dagene til.:))

Kennel Primigenia sa...

FEIL MAIL!! riktig er: mail@primigenia.no. :) Viktig viktig!!!