fredag 5 september 2008

Nå sitter jeg å puster ut etter endt fredagsvakt, egentlig skulle jeg ha fri men slik ble det ikke.Nå har jeg matet lille trollet mitt for kvelden og forhåpentligvis så blir det en stille stund før loppekassa. I morgen skal jeg til Ørsta for å se på 2 av min 4bente barn i utstillingsringen så det blir spennende.
Ellers så er det nå bare 14 dager igjen av Hege`s termin og mitt første barnebarn kommer til verden, det er helt utrolig hvor fort tiden går og Hege er blitt 21 og skal bli mamma. Så de lange turene blir det ikke fremover.

Her er noen bilder fra Nkk Drammen
Jeg og Chief

Michelle og Snosen Jr



Her kommer noen bilder av lille frøkne som vokser som bare det og nå håper jeg at det snart kommer flere bilder av resten av gjengen.


Hun er en veldig lærevillig jente med masse futt så det er gøy. Hun herjer velvillig med alle og Dakota her hjemme er så lykkelig for at det har kommet en hun kan herje sammen med. I kveld har Demi vert med Hege hjem og herjet sammen med Baylies til jeg var ferdig på jobb.
Her deler dem broderlig og dem ligger veldig ofte sammen de 2 her.

Demi ligger alltid på kanten med hodet når hun ligger her.:)
Snart starter hjortejakten og da blir det full rulle og vi går på vakt om ikke så lenge. Daktota er alltid parat om det skulle bli noe action.

1 kommentar:

Unknown sa...

På bildene fra Drammen her kan det jo faktisk se ut som om Nayati oppførte seg PENT. Gode fotografer får alltid frem det beste ja. ;)