måndag 15 september 2008

Ny Uke

Ny uke er begynt og heldigvis går jeg er mye roligere arbeidsuke i møte, nå trenger jeg noen fridager. I kveld har det vært hundetrening på klubben og etter mange dagers jobb så bare sosialiserte jeg og Demi oss i kveld. Vi gikk bare å koset oss og slappet av og gjorde ingenting.
Har tatt en del bilder i det siste så dem skal jeg prøve å få inn i løpet av uka. Nå går jeg å venter på at Hege skal føde men det lar vente på seg. Terminen er i morgen så det kan bli når som helst men det er nå slik at man sover ikke så godt i slike tider.
Nå har resten av gjengen både 4bente og 2 bente utenom meg og Tina gått til ro for kvelden, det syns jeg og Tina er godt for da har vi kosestund og menger oss i sofaen i lag og ingen som maser...:)) I morgen skal jeg til behandling med fysioterapeut, det er da slik når man runder 40 da kommer alderstegnene, det blir vel botox neste hehe..:)) Sitter nå og vurdere om jeg skal melde meg på ett brukskurs til høsten men får ta kalenderen og se hva man kan få til, den er temmelig full allerede.
Nå er det på tide med revaksinering og helseundersøkelse på de 4bente så det man jeg bestille og bli ferdig med. Til meste år har vi begynt å planlegge tur til Nederland og da må rabiesvaksinen være i orden, og det tar 1/2 år får man er ferdig rabiesvasinert så det er bare å begynne i god tid. De elste er vaksinert men lille Demi må begynne nå.
Nå skal jeg og Tina gå ut på en liten luftetur så natta..!

Inga kommentarer: