torsdag 23 augusti 2007

Uken med mange fredag.13

Ja nå er jeg ferdigpakket og klar til avreise i morgentidlig med nesen mot Morokulien og spesialen. Skal bli kjempegøy å treffe mange nye og gamle venner og gleder oss masse.
Mandag startet med dusjing av Tina og da reiste all pels, tirdag var det Kira og Dakota og da reiste deres pels i vasken, tror jeg kunne strikket meg genser av all den pelsen.
Tirsdagskvelden måtte jeg til å operere ene tåen min da det sto en mega flis plantet langt inn i tåa.Frem med nål og saks og måtte til å grave den frem og resultatet var en grop og sår, så nå går jeg mer med hælen, blir det ikke bedre til helgen må jeg bare pakke den inn til vi skal i ringen.
Her kommer den beste. Jeg hadde tenkt meg til frisøren og ringte på mandag etter time men alt var opptatt. Dette hadde min eldste datter på 20 fått nyss i og mente at hun kunne farge mitt hår. Nei Nei det var ikke mor enig men utpå kvelden kom hun og lystoning hadde hun kjøpt inn. Jeg blånektet i nesten 1 time og jammen meg fikk hun meg til gå med på galskapen. Jaja vet dere hva, joda min ettervekst ble appelsinfarget/påskefarget, og min datter ble da gjort arveløs.
Resultatet var jeg fikk time tidlig i dag og fikk farget opp igjen og klipt håret til den nette sum av 820,-. Det har også vært meget stille i dag for min datter har ikke vært på besøk...hmmm lurer på hvorfor.
I går skulle jeg trene med mine eminente hunder trodde jeg men jaha, Tina så ut som hun var på en annen planet og hadde så mye annet å gjøre som var mye mer moro, Kira forstod plutslig ikke hva innkalling med stå var i det hele tatt, sitt opp vart ligg nede hele tiden, og apportbukken var til å spise opp, da ga jeg opp og tenkte nei skilpadder neste.
I dag var jeg på tur med Tina og jaggu meg så klarte hun å rulle seg opp i dritt, hoppet ut i sjøen og jeg skjente på henne hele veien hjem hvor uskikkelig hun hadde vært men tror ikke hun tok noe notis av det for hun så meget lykkelig ut der hun spradet rundt med kladder i pelsen.
Nå har roen heldigvis senket seg i huset og mine 2 sorte svenskehunder har roet seg rundt føttene til mor.
Martine skal på Hessa-cup i helgen og far i huset skal ha en rolig helg etter han ble ferdig med slåtten i dag.
Så nå er det snart natta da jeg skal tidlig opp og Hege og Dennis venter på meg på Magerholm i morgen tidlig.