söndag 19 augusti 2007

Nå har det vært noen dager med jobb og gleder meg til en uke med fri og forberede seg til å reise til Morokulien. Har jobbet i helgen for å slippe min jobbehelg når spesialen går av stabelen, så i kveld har jeg og Tina ruslet oss en liten tur og bare koset oss ute i skogen.
I morgen skal alle 3 boffene til pers i dusjen. Egentlig skulle spesialen vært i mai juni for mine røyter noe forferdelig nå, så nå må jeg bare få dem dusjet og få av dem noe røytepels. Håper dem ikke blir noen kinesisknakenhovawarter etter dusjen.
Ellers så skal vi på trening i morgen og gjøre finpussen på Kira sine lydighetsøvelser. Hege fra Haddal som har Dennis (sønn av Kira) skal kjøre sammen med oss til Morokulien og det blir kjempegøy, og vi kan slarve hele veien og spise masse gotteri. Ellers så kommer flere av mine barn også i år og det er så gøy å få se dem igjen og være sammen en hel helg.
Jeg skal stille ut mine og håper vi får til å stillle oppdretter/avlsklassen og vi skal kose oss sammen for det er ikke så ofte vi får treffe hverandre da mange bor på kryss og tvers i landet.