torsdag 2 augusti 2007

Heime Igjen

Nå har vi kommet hjem etter noen dager på hytta i Stryn og det var godt å få noen dager i stillhet. Er faktisk litt rart å bare drive rundt å ikke ha noe spesielt å gjøre og ikke minst være uten hund. Min eldste datter har vært hjemme å passet de 4bente og det er faktisk 7 år siden sist jeg og Trond har vært borte noen dager uten hund, så må si det var rart ja.
Tirsdag så lurte Trond på hva jeg gikk bare å trava rundt etter om jeg ikke klarte å sitte still eller hadde noe jeg kunne gjør, men det er nå slik når man har vant til å styre rundt så kan man bli rotløs.
Tirsdag begynte vi med shopping og så forlangte Adrian at det var bowling på lista, shopping var kjedeligt. Så vi fikk på oss bowlingskoa og for å si det som det er : Jeg slo dem ned i skoa, hehe dem hadde ikke en sjanse, så Trond mente etterpå det var en kvinnfolksport..:)))
Onsdag hadde jeg bestemt at jeg skulle ha kviledag mens de 2 andre reiste av sted for å bade og ut på kvelden reiste vi av sted for å spise middag, var så koseligt og god mat fikk oss.
Torsdag altså i dag reiste vi hjem og var hjemme i 1-tida og de 4bente var glad for å se sin mams igjen ja. I kveld har jeg lagt ut blodspor til Dakota til i morgen og så gikk vi en 2 timers tur i skogen sammen med Ingebjørg og Daria som er datteren til Kira...superkjekk jente.
I morgen skal jeg til legen med min gamle kropp og Adrian skal først til tannlegen og så være med sin farmor og farfar til Ørsta å besøke tante, onkel og søskenbarn å være der til søndag.