torsdag 21 januari 2010

Da er det på tide med oppdatering og spennende ting på gang. Dakota skal snart bli mor og nå kjenner e valpene når e tar på magen hennes.
Det har seg slik nå da at jeg har gått av som avlsrådsformann pga av denne parringen da hannhunden har her i norge har bare lov til 2 parringer uansett valper og dette blir da nr.3. Jeg har brukt denne hannhunden før i mitt E-kull der jeg mistet så mange pga av keisersnitt på Tina med komplikasjoner. Er veldig godt fornøyd med de valpene som har kommet seg frem, både med mentalitet og arbeidslyst så valget var ikke så vanskelig.
Både Dakota og Nayati er stødige hunder med utrolig flott mentalitet og ikke mist det med å ville være med på ting/arbeidslyst. Så håper vi får mange flotte småtroll..:))
Ellers så går livet sitt vante gange med jobb og hund. Kaldt er det så her er det berre å kle seg skal man ut.
Dennis vokser som bare det og han står til navnet, støøre ramp har jeg ikke hatt i huset på lenge, så vet ikke jeg Helga hva du har putta i maten til han her. Grom er han så menn men her må man ha øyner både fram og bak.

Inga kommentarer: