lördag 22 augusti 2009

Nå er det jammen meg blitt lørdagskveld atter en gang og er faktisk sliten, har vært en litt trå uke men vondt i halsen og slapp. Har jobbet kvar dag så nå er det gått med kveld og litt rolige timer. I morgen tidlig skal jeg på Ørskogfjellet og gå blodspor, men etter uker med diverse forskjellige treninger så har jeg ingen forventninger for Dakota er litt rar i hodet for tiden men men vi får sjå. Ellers så er det bare 1 veke til spesialutstillingen, ser ut til at jeg kan stille Tina, hun har grodd så pass at det går ann å vise frem tror jeg. Kira er nå halt av en eller annen grunn, nå er det alt på en gang og så klart rett før spesialen. Blir det ikke bedre på ett par dager så må jeg til vetrinæren med henne.
I ettermiddag har jeg hatt besøk av noen som ønsker seg hovawart, og så klart så viste gullene seg fra sin beste side, men så at dem inneholder mer enn det her.:))

Dakota begynner å løpe snart trur jeg for Kira hadde små nykker om å være hannhund i dag, men kom på bedre tanker når hun så mor.
Nå skal vi snart spise reker nam nam og har mitt lille barnebarn på besøk til i morga. Ja tiden går og utrlig at hun snart er 1 år og akkurat begynt i barnehage, skal legge ut bilder så får dere se lille gullet til besta.
Ha en strålende helg alle sammen .!

Inga kommentarer: