fredag 9 maj 2008

Ultralyd/Drektig

Johooo i dag har vi vært på ultralyd med Kira og der var det mange små bobler.:)) Så nå blir det spennende fremover og hun har allerede lagt seg mye ut og regner med det blir noen tunge siste uker for Kira.
Så nå blir det forberedelser og i uke 24 så har valpene kommet til verden.

Det er utrolig travle dager nå da vår datter Martine skal konfirmerest på søndag og jeg tror jammen ett magesår er på vei. Alle ting som skal huskes/kjøpes, klær etc etc det er jammen meg mye å huske på for en som har/kan ha ett snev av demens. Nå er det meste i hus, klære er klare og hårpryden til hele familien er ordnet..:))) Tilsammen med stort og smått blir vi 29 til bords så det blir en bra gjeng. Martine gleder seg mest til pengene som strømmer på og dollargliset er allerede på plass.

HUSK: Alle som har tatt kontakt ang. valp ta kontakt eller send meg en mail da jeg har mistet nesten alt når jeg fikk datakrasj.
Har ikke fått innstallert programmet som jeg bruker på hjemmesiden så det går liten stund til før jeg får den oppdatert.

Inga kommentarer: