tisdag 20 maj 2008

C-gjengen 2 år...Hurra...

Det er utrolig hvor fort tiden går og allerede er C-mafiaen 2 år idag..Hurra...GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN ALLE SAMMEN.! Håper dere får masse goddis og kake med 2 lys..:))

Ellers så går dagene fort og konfirmasjonen til Martine ble en flott dag og hun fikk masse penger og en del smykker/ringer, så tror hun ble meget godt fornøyd. Været var ikke helt på våres side men men det er vi da vant med på disse trakter.
Kira vokser for hver dag men har ikke vokst så mye i det siste som hun har gjordt og det er bra. Hadde hun vokst i samme tempo så tror jeg hun hadde kommet til å slept magen etter seg. Hun har holdt seg frisk og fin og håper det holder seg og ikke noe problem nå fremover.
Tina har da blitt halt igjen, vi var på langtur i går men vet ikke helt hva hun har styrt med, men hun er da ikke tam av en alder på 8 år er hun like fyrig som alltid. I går holdt hun på å dra meg over ende ett par ganger,lumbago og benbrudd var ikke så langt unna når hun først sette giret i gang. ROLIG er ett fremmedord tror jeg eller ikke innlært skikkelig.
Har trent en del spor med Dakota i det siste da vi skal på dobbelstevne på blodspor snart og må finpusse litt. Går som en klokke og er en selvstendig dame. Tina har fått løpetid og vet ikke om det er det Dakota reagerer på men er litt på hugget etter henne, og brysker seg opp og ser ut som at hun kunne tenkt seg å jekket Tina ned noen hakk.:))Har fortalt henne at det er ikke noe å tenke på engang.
I dag har jeg for det meste ligget på sofaen da influensa er på anmarsj men har laddet opp til jeg må på jobb i kveld, så det er ikke noe moro.

Inga kommentarer: