lördag 24 maj 2008

Dakota hviler på laubærene.:)

En travel uke har gått og i dag reiste vi på utstilling til Ålesund. Jeg skulle egentlig stille Tina og Dakota men siden Tina står i sin løpetid nå og hatt en litt vond fot så valgte jeg å ikke stille henne i veteran. Men i dag tok Dakota sitt første Cert med en kjempeflott kritikk så er veldig godt fornøyd med lille snuppa.
Edelsten og Eventyr debuterte i dag på utstilling og dem gjorde det også flott med flotte kritikker der Edelsten dro det lengste strået og ble Bir.

Det var en utrolig kjekk dag og Hege med Kira sønn Dennis hadde også tatt turen og det var koseligt. Her sitter gjengen og slapper av.

I kveld etter jeg kom hjem har jeg baket kake og laget kabare til barnedåpen som skal være i morgen. Fritid er jammen meg ett fremmedord det er alltid noe å henge fingrene i.
Det er en bra gjeng som skal i ilden i morgen så jeg ønsker dere lykke til hele gjengen, og forventer rapport etterhvert.:))
Kira har vært hjemme i dag og bare slappet av da hun liker nå å rusle rundt å ta livet med ro. Dakota blir litt frustrert for hun ikke er like villig nå å være med på rally i skogen lenger. Kira vokser nå for hver dag og blirr rundt og god.

1 kommentar:

Line sa...

Gratulerer med CERT!!