tisdag 29 mars 2011

Da har det blitt sen tirsdags kveld og det har vært en innholdsrik dag og kveld. Vi har hatt vår første trening med mange som møtte, og det var kjempekjekt..:)) Fra smått til litt større og fra flere aldre så det var flott, så nå er det ny trening på torsdag fra 1700 og utover.
Nå har jeg hatt med meg hundane på jobb og når det er stille så trener vi litt og koser oss i nye lokalet...er så bra. Kira syns det var kjempekjekt å få trene der og tunga hang godt etter en stund. Hun er blitt 10 år nå men syns fremdeles at å trene og ikke minst få tak i den tennisballen som mor hiver rundt er såååå godt.
Etter trening i kveld så kidnappa e Kjersti med meg heim for litt tedrikking og eting...kjempekoseligt.
I morga er det ny dag på jobben og da skal vi klippe katter og hunder, så det blir en travel dag tenker e. Av og til blir man lei og trøtt men når jeg tenker meg om så trur e at vi har verdens beste jobb. Vi jobber med dyr som vi elsker og alle eierne som er så sosiale og vi har det så kjekt sammen...vi får tyte om dyra våre og e trur at vi dyre-eiere er det mest sosiale i hele verden..:))
God natt alle sammen.!

Inga kommentarer: