måndag 22 oktober 2007

Ja nå har en ny dag atter gått og jeg har ligget på sofaen med pc`en og jobbet/surfet litt og tenkte at da kunne jeg skrive litt her også med det samme.
I kveld reiste jeg hjem fra hundetrening omtrent rett etter jeg hadde kommet da kroppen ikke er så god og tror jeg ruger på ett eller annet. Hodet dunket og magen er ikke helt i slag ja rett og slett heller dårlig ,så rett hjem og på sofaen. Tror jeg må på apoteket å gjøre innkjøp av diverse vitaminer og hestekurer av ett annet slag for nå er det nok med basselusker. Martine og Adrian klager over hodepine og Trond er forkjølet.
I morgen skal jeg male hjortekjøtt og steke kjøttkaker etc og det blir litt av en jobb ellers så har jeg faktisk malte første strøket på gangen i dag så jeg har ikke ligget helt på latsiden. Tror faktisk jeg må vaske noen klær også så vi slipper å gå halvnakne rundt omkring her.
En av dagene denne uka skal jeg til veterinæren for helsesjekk på mine 4bente gullklumper, slik dem er rustet til vinteren..:))
Kira skal bli kjæreste med Basko og Tina med Nayati så jeg må sjekke dem at alt er ok før parringene. Blir spennende å se hva som skjer der og viss vi er heldige så kommer det om ikke så lenge noen små 4bente.
På vikingskipet kommer det til å bli kjempegøy, for nå kommer Eigil og Vigdis med Daria på besøk og håper at Carina i Sverige tar turen med Jenta., og ellers er det vel 6-7 som har meldt på fra før.