måndag 25 juni 2007

Diverse

Ja nå har helgen gått og jeg har jobbet nå siden tirsdag og i dag har det vært godt med en fridag.
Trond er ferdig med vårslotten nå heldigvis så det blir litt roligere fremover.
Søndag var vi på tur sammen med Ingebjørg og Daria og det gjorde godt. I dag har vi vært på hundetrening. Her var vi mange med små og store og i alle aldre på 4bente. Men ikke mye trening på oss i dag mer på det sosiale plan..:)) Etter alle var ferdige gikk på tur ned til sjøen der alle hundene fikk bade og dem storkoste seg.

Imorgen skal jeg trene en del da jeg skal på konkurranse på søndag med Kira og Dakota. Dakota skal være pen og Kira skal gå lydighet, så det blir spennende. Vet ikke helt med Dakota i utstillingsringen da jeg i dag tok vekk en halv pose med pels, den detter av i stor mengde nå, men men det får gå som det går. Ellers så skal jeg ut å gå blodspor med Dakota til neste helg så hun skal ikke være pen hele tiden..:))