måndag 26 oktober 2009

Travelt travelt

Nå har eg akkurat kommet heim etter mange timers jobb, og i dag har eg vært i Ålesund og hentet nytt planteakvarium til butikken og masse ny fisk. Tusen takk Roger for du kjørte til Ålesund sammen med meg, snill e du og det er alltid like kjekt. Hehe jaja noe skjer da alltid, da vi kom på fergen så hadde tuttutten ikke mer batteri så vi måtte ut å sku trallallaaa men gikk bra med litt nedoverbakke.
Alltid spennende å få ny fisk og håper alt står bra til når eg kjem på jobb i morga tidlig. Ellers så går det bra på butikken og nå går vi mot jul, gleder meg faktisk..:)) Har fått låne meg en gammel hestehenger som vi skal ha julestæsj på...blir så koseligt at.
Har meldt på i Lillestrøm i november, og Hege har meldt på sin gjeng så da skal vi ut på tur igjen...kjempekjekt. Skal stille gamlemor så det blir gamlingene på tur. Linda skal stille Demi så det blir kjekt å treffe dem igjen. Kine og Michell skal stille, og eg håper at flere har hivd seg på og vi treffer mange venner der. Vi skal ha rasestand der og så blir det moro å se varemessen som skal være der.

Min lille Dennis er en ramp og han står til navnet, i dag startet reveljen når Trond sto opp kl.0615 og tror du gutten kunne holde stilt nå nei, da var det slutt...han har ikke lært at mor Siv ikke er noen morgenfugl...men han lærer snart og Tina syns han bråket ille, hørte ho bromme godt når det stod på som værst.
Dakota har ikke fått løpetid enda, så nå begynner eg å lure. Nyati og Bia skal snart bli foreldre så det blir spennende å sjå hva som kommer på Kennel Aybia....lykke til Heidi med kullet og håper på mange rampebarn og med Nayati som far kan du få noen duracell-barn..:))
Her er ett nytt bilde av Chrizz

Nå må dere sende meg nye bilder av barnebarna alle sammen.
God natt alle sammen, sov godt.!

Inga kommentarer: