söndag 7 december 2008

Endelig ferdig med arbeidshelg og det er alltid deiligt, men det er tidlig opp imorgen og på jobb så det er ingen ferie i vente.
Ellers så har kulda begynt å slippe taket og blitt litt varme i luften og det setter jeg pris på. I morgen skal jeg på trening ut på kvelden og det tror jeg de 4bente setter pris på etter en kjedelig helg. I kveld har det gått på handballkamper og Hege og Malene har vært her, der Malene har vært julenisse..

Malene har vokst som bare det og er en liten solstråle, så klart det slekter hun på besta..:))
Vi har hatt litt rusk i maskineriet i det siste med sykdom da det herjer både influensa og spysyke som en farsott i Sykkylven, så nå håper jeg det er slutt.
Jeg må nå sette meg ned med en del hovawart-jobb som skulle vært gjordt og noe for en stund siden så det blir pri.1 nå fremover kommende dager.

Inga kommentarer: