lördag 10 april 2010

Lykke til..!

Nå har alle mine små gull flyttet til sine nye hjem og vil så ønske dere alle sammen lykke til videre og håper alt går bra med dere alle. Men håper dem gjør noe hyss slik dere ikke blir uten aktivitet fremover..:))
Skal sette inn bilder som jeg har fått, dem vokser i rekordfart..
Det ble plutselig stilt rundt oss og første kvelden uten små terrorister ble rar, hehe men må si at jeg lå på sofaen hele kvelden og gjorde ikke så mye og matingen av de store gikk unna på rekordfart. Dakota har tatt ting med fatning men styrer fælt med Dennis nå.Han syns jo det er kjempemoro så etter mer futt dess bedre.
I morgen skal vi trene spor og håper på flott vær så vi kan være ute mer eller mindre heile dagen.
I kveld har jeg sittet på gulvet å raka av en hel pose med med hundehår, Dennis røyster Dakota røyter Kira har ikke pels igjen så nå skal hele gjengen i badekaret og vask. Om 2 uker skal vi på utstilling og med Dennis som ikke har pels igjen kan bli noe artigt. Hehe han vinner på sjarmen han viss han ikke antaster dommeren noe som kan være høyst sannsynlig.
Han har vært butikkhund i dag og det er noe han ikke syns noe om så lenge han må være bundet, han skal være fri som fuglen og drive på med sine hyss.
Skal prøve å få hjemmesida mi på rett kjøl, men har litt problemer med opplasting etc men det kommer.
Viss det er noen som vet om noen som vil overta Jenta fra mitt c-kull så er det bare å gi lyd fra seg.


Ha en flott søndag alle sammen.!

Inga kommentarer: