onsdag 27 juni 2007

Full Fart

I dag er det gebursdagfeiring for Adrian som står på planen fra kl.18 og nattevakt på jobben fra kl.22. Før i dag har vi vært på shopping jeg og Martine for hun skal reise på Sogndal-cup i morgen og kommer ikke hjem før på søndag. Så ikke noe pust i bakken før halv 8 i morgen tidlig da jeg forhåpentligvis får meg noen timer på pute før neste nattevakt. Men på fredag da er det trening foran søndag da jeg skal til Vestnes, så det gleder jeg meg til.

Også en gledelig nyhet da mitt blonde tantebarn Nayati har blitt rønket om igjen og blitt HD-FRI. Gratulerer Michell og Nayati dette var kjempeflott resultat.
Ellers så er Jenta i Sverige rønket nå på mandag så det også er spennende å vente på. Nå når dem har kommet så langt at dem kan begynne å rønkes så blir det ulidielig spennende, men krysser fingrene på att det går bra.